Klanten beoordelen ons met een:

  • Betaal geen meerprijs voor kleurkeuze
  • Behoud / opbouw schadevrije jaren
  • Onderhoud bij alle merkdealers
  • Betaal geen meerprijs voor kleurkeuze
  • Behoud / opbouw schadevrije jaren
  • Onderhoud bij alle merkdealers

Schade aan jouw auto?

Mijn schade online melden

Mijn schade melden via My Mobility

Wat te doen bij schade?

•  Je kunt schade melden via My Mobility. Dit is de app van Privé Lease waar alle relevante informatie met    
   betrekking tot je leaseauto altijd beschikbaar is. Lees hier meer over My Mobility.
•  Als je geen online melding van je schade kunt maken, verzoeken wij je het schadeformulier te printen, in 
   te vullen en een foto/scan hiervan te mailen naar
   Uiteraard kun je dit ook per post sturen naar Hitachi Capital Mobility, Postbus 9500, 9703 LM Groningen.
•  Is er een tegenpartij betrokken? Dan ontvangen wij naast de online schademelding graag een aan beide 
   zijden ingevuld schadeformulier, voorzien van een handtekening van beide partijen. Je kunt je 
   schadeformulier inscannen en aan je online melding toevoegen.
•  Maak zoveel mogelijk foto's van de situatie en de schade en voeg deze toe aan je online melding of mail
   deze o.v.v. uw kenteken naar .
•  Inbraak en/of diefstal? Doe dan aangifte van de schade bij de politie.
•  Neem bij diefstal van je voertuig onmiddellijk contact op met Hitachi Capital Mobility, afdeling Operations via
   088 - 28 28 400.
•  Buiten kantooruren neem je contact op met Road Assistance via (0800) 02 33 796 en vanuit het buitenland
   via (003150) 54 70 255.
•  Heb je schade aan je voertuig geconstateerd zonder bekende tegenpartij? Doe dan aangifte bij de politie en
   zorg ervoor dat je getuigen hebt. Maak indien mogelijk foto's ter plaatse.
•  Bij ruitschade kun je contact opnemen met onze leverancier via telefoonnummer (050) 547 02 56.

Instructie invullen schadeformulier

•  Vul (eventueel samen met de tegenpartij) de voorzijde van het schadeformulier in. Deze tref je aan in de  
   blauwe Hitachi Capital Mobility map die je bij je Private Lease auto van ons hebt gekregen.
•  Volg de instructie van het schadeformulier op.
•  Laat het schadeformulier tekenen door de tegenpartij.
•  Vul ook de achterzijde in, dit kun je thuis doen.
•  Relevante verzekeringsgegevens staan op de groene kaart.
•  Stuur het schadeformulier op naar Hitachi Capital Mobility of voeg een gescand exemplaar toe aan je online
   melding.
•  Na ontvangst van het schadeformulier ontvang je een bevestiging met de te volgen procedure.

Al 6 jaar klant

"6 jaar geleden een Clio estate genomen heb deze twee maal na het contract vernieuwd. Na 5 jaar gekozen voor een Capture, deze zat niet in het aangeboden assortiment maar hoorde binnen een paar dagen wat deze zou gaan kosten. De verdere afhandeling verliep weer uitstekend".

Zorgeloos rijden

"Gewoon top, gewoon doen, en zorgeloos rijden. Gewoon heel goed, stel je vraag en je krijgt een goed antwoord. Dit is de 3e auto en de service is in helder Nederlands".

Zeer loyaal bedrijf

"Zeer goed geholpen van begin tot eind en nog steeds. Zeer meedenkende mensen."

Lekke band

"Het succes van privé lease; ik had een lekke band vanmorgen, gebeld en binnen het half uur gerepareerd en geen banden gewisseld, top service".

Bram Reinders

Grote glimlach

"Vandaag zelf mijn UP gehaald. Goede ontvangst en omdat ik 2 families had geadviseerd naar Privé Lease te gaan een MEGA GROTE bos bloemen ontvangen. En de 260 km naar huis met een grote glimlach gereden".

Jacqueline Postma

Wat een ontvangst

"Wat een ontvangst! Heel vriendelijk en zijn super geholpen! Ga zo door".

Saskia van Etten- van Nijatten

Goede service

"Bedankt voor de goede service en we zijn zeer netjes geholpen" .

Cor Kiekens

Geen kleine lettertjes

"Een jaar geleden hebben we na veel speurwerk op internet, voor Hitachi Capital Mobility gekozen. Ook al is het 150km bij ons vandaan. Nu een jaar later zijn we nog steeds tevreden en staat er helemaal niets geks in de kleine lettertjes en is alles wat het lijkt ook echt waar. Gewoon TOP!"

Dhr. Mooijen

Beoordeling door klanten: 9.1/10 - 159 beoordelingen